Sadiyy35 Benim ilk öğrendiğimde 22.5 çıktı 2 gün sonra 66.8 çıktı daha gidemedim doktora 1 hafta geçti haftaya pazartesi gidicem sizce artış normal mi az mı
Sadiyy35 Aysenuray ay inşallah doktor normalde bu çarşamba çağırdı ama ultrasona bakmıcam dedi ama ücreti çok fazla bende haftaya gidim hiç değilse bebeği hiç değilse keseyi göreyim dedim