muallimehanimmom5 Hafta içindeyim hamileliğim en basından beri su içemiyorum içtiğim an kusuyorum zaten tatlı asla yiyemiyorum kusmalar geçti ama bulantı devam neler denemedim ki ayran süt komposto neler neler sadece salçasız çorba içebiliyorum oda yoğurt çorbası felan tahammülüm yok elimi yıkarken bile su elime değiyor ya midem bulanıyor. Bu nasıl tiksinmedir bilemedim😩😩😩
Aysobaciniz Emine-53 ben suluk aldım bi tane, içine limon kesip koyuyorum birazda sıkıyorum o şeklide içebiliyorum bi deneyin isterseniz.
Aysobaciniz Emine-53 içmemiz gerekiyor maalesef sonra enfeksiyon oluyor. birde doktorum bana serum gibi içeçeksin dedi bir anda lıkır lıkır içmendedi yudum yudum için sizde öylede bulandırıp kusturmuyor
minikoglumm Emine-53 Ben de içemiyorum ama gün içinde bol bol sıvı içeren şeyler tuketiyorum meyvesuyu gibi mesela tatlı yiyip yiyip kendinizi sakın susatmayin
Cilekkz-22 Emine-53 bende istanbulda doğup 14 senem orda geçti sarıyer acarlar sitesinde oturuyodum zekeriyaköyde ilköğretim okudum ☺️