Nur000 Arkadaşlar göğsümün ucu ağrıyordu ucuna dokununca sıvı geldi 2 3 damla. 28 haftaligim erken değilmi süt gelmesi için ? Doğumdan sonra gelir sanıyordum. Sizinde geldimi
BTSG04 Nur000 benimde bir kaç kez geldi kötü bir şey değil hatta benim doktorum emzirmek istiyorsan bebeğini gelmesi iyi bişey dedi 😊
Tugcedlms Nur000 ben şuan 21 haftalıyım gögüsümü sıktığımda süt geliyo normal yani ama akmaması gerekiyo bebeğin ilk sütü çunku bıde oynayıp akıtmak erken doguma sebep oluyomuş
minikprensimmm123 Tugcedlms Canım bende 19 haftalığım göğsüm kaşındı sıktım sarı su gibi geldi sende tam süt olarak mı geldi
Tugcedlms minikprensimmm123 sütle yumurta sarısını karıstırınca bı renk oluyo ya aynı o renkte geldı tam sarı deıl ama tam beyaz da deıl bıde cok koyu sıvı deıl