zynpcknn 38+1 deyim dün gece sancılarım vardı sabah kontrole gittim nst de ağrılar çıktı am açılma olmadığı İçin eve geldik evde çekiyorum agrıları tekrar agrılar artarsa gel dedi doktor hala sancı agrı var ama açılma var mı bilmiyorum sabah giderim gece bir şey olmazsa siz de açılma varmıydı acaba