gullcannn Nucser Ben tam 32 de gittiğimde 2300 dü canım. Doktor 2 hafta önde gittiğini söyledi. 34 ile uyumluydu. Çarşamba günü 34+5 ’te randevum var büyük ihtimalle bizimki 3 kiloyu bile bulmuş olabılir ozamana. Doğum pozisyonu da almıştı. Doktoruma sordum şuan erken ama iri bebek olduğu için doğumda zorlayabilir dedi.
cigerpare Saree1 evet öyle oluyormuş. Şimdiki bebeklerin kafaları büyük annelerin çatıları dar dedi benim doktorum da. Bir de risk almamak için sezaryen öneriyorlar sanırım. Doğurtan doktorlar da var çünkü
Girlsmomm Nucser benim tam 35 te 2930 gr dı bir hafta önde dedi normal olabilir dedi çok değil bence kilosu
Sevi36610 Smysmysmy 32+3 de 2360 kg 44 cm di.önden gidiyor ama sıkıntı değil dedi doktorum şuan için.38. Haftada sezeryanla alınacak o zamana kilosu ne olur bilmem.
alyagulce Ahsen007 34 sen 36 ya dikkat ettiniz mi yeme içme vitamine , benim de yakında , dikkat edeceğim merak ediyorum ne olacak durum. Şükürler olsun biraz tombul ama sağlıklılar ya daha ne olsun ☺️
dygn Smysmysmy benim ki 32 de 2036 kg idi. Suan 40+0 oldum ve bebek 4053 kg.. tavsiyem cok da kilo almasi icin ugrasmamaniz. Zaten bebeginizin kilosu iyi 🧿
Smysmysmy dygn normal doğum istiyorum bu sebeple fazla kilo alsın istemiyorum. Normal besleniyorum özel bişey yapmıyorum aslında
Boncukgiller003 Nucser yoo iri değil. 35 haftalık hamileyim 2500 gram. Senin bebeğin sana göre normal diyo hep. Ben kendim çok minyon biriyim. Seninki normal bence.
inci_inci Nilasyamom beslenmeme dikkat ediyorum sadece aşırı aşırı da yediğim söylenemez ama kahvaltıda genelde haftanın 4 5 günü kaşarlı yumurta yiyorum geri kalan 2 günde sadece yumurta yiyorum kaşar etkiliydi diye duydum
Nilasyamom inci_inci hmm bende yiyorum sabah 1 yumurta kaşar hep yerim. Bakalım kuzum bugün inşallah sağlıkla büyümüştür. 34 haftayız şuan
Busracikkkk Saree1 33+6 da 2700 dedi bize de iri bebek dedi doğum konusunda sezaryen vs bi şey dedi mi size doktorunuz
Saree1 Busracikkkk çarşamba günü kontrolüm kilo alımı bu şekilde mi devam etti bilmiyorum hesaplamalarıma göre 3500-3600 olması gerekiyor ama bazen kilo alımı duruyor . Muhtemelen sezaryen olacak benimkisi dediğim gibi çarşamba son duruma kiloya göre netleşir