gulhan02 Kızlar merhaba 23+2 haftalık gebeyim 1 aya yakındır sert zemin üzerine oturunca kuyruk sokumunda ağrı hissediyorum ayrıca bikini bölgesinin sağ tarafınında da yürüdükçe sağ bacağımın üstüne bastıkça ağrı oluyor sebebi ne olabilir acaba yaşayan var mı bu durumu yardımcı olursanız sevinirim
Papatya-34 gulhan02 bendede bir haftadır aynı agrı var perşembe doktora gidicem sorucam bakalım ne diyecek
[silindi] gulhan02 aynısını 2-3 hafta önce yaşadım yürüdükçe batmayı, doktorum magnezyum vermişti onu kullandıktan sonra geçti o batma.Kuyruk sokumu ağrısı ise sert bi yerde oturunca devam ediyor hala, genelde uzanmayı tercih ediyorum 😬
Fatmanurgulll gulhan02 basur olabilir canım yada basur çıkacak olabilir benmde öyleydi oturamıyodum resmn basur çıktı sonra
_Eylll1 [silindi] bu batmayı 2 aydan fazladır yaşıyorum doktorum hiçbir sey söylemedi tavsiye de bulunmadı bende magnezyum mu kullansam acaba vitamin seklinde aldınız galiba dimi