Fatosates1 Merhaba arkadaşlar hiç açılma olmadan suni sancı ile doğum yapan oldu mu ? Sonrasında o acıyı çektikten sonra sezeryan olan var mı ?
Ftmasanli Fatosates1 evet Bn suni sancı ile doğum yaptım epiduralli adet sancısının daha şiddetlisi oluyor 6 saatte açılmam 10cm olunca doğuma alındım sonrasında hiç bi yan etkisini görmedim Bn
Ftmasanli Fatosates1 yalnız normal doğum yaptım sezaryen alalım dedi doktor kabul etmedim ağrı eşiğim çok düştü diye
Susam1 Fatosates1 bende hiç yoktu açılma ve sancı sancı aldım 7 saat son 5 saati hissettim sancıları korkutmak istemem ama yaşadığımı sorarsan asla suni alma derim ben açıkçası varsa sancın normal doğum yap yoksa sezeryan çünkü yaşayan bilir ne hale geldiğimi
kayramom1 Fatosates1 hic açılma hic sancım yoktu açılmam 11 saatte 6 da kaldı sezeryan istedim gece sezeryan oldum
Sena-cylan Merhaba ben kızımda suni sancıyla doğum yaptım 40.haftada çok zordu şimdi oğlum olucak nasip olursa 40+4 olucaz yarın doktorum suni sancı başlamak istiyor yarın kolaylıkla doğum yaparız inşallah hakkımızda hayırlısı olsun inşallah😕 🤲🏻
Fatosates1 Sena-cylan bende yarın nasipse doğum olcak ama kararı bana bıraktı ya suni ile doğum başlatcak ya da sezeryan açılmam yok şuan