KkubraOz Canım sanada geçmiş olsun inşallah Rabbim bizede hayırlı sağlıklı evlat nasip eder 🙏 bende korkuyordum valla ama anestezi olmadan bile olsa adet agrisinin bir tık üstü diye okudum hep kuzum kendini sikmamaya ve işlem yapılan yere odaklanmamaya çalış . Ben anestesiz olsaydı öyle yapacaktım . Hep kendi kendime bebek için hayallerim için diye diye aklına yer etmiştim sen de öyle yap 😃