SerpilEsra tesettür diyo, din diyo ama kalp kırıyo . Herkesin kendine göre değer yargısı var. Eleştirmek için kendinde hak gördüğün bi durum da olsa bunu avam bi dille değil,usturuplu söylemek lazım. Amaaaan boşver canım inan böyle insanları kafaya takmaya değmiyo bitmezler..