Gamzecvk52 benimde ilk dogumumda kizim hep kanaldaydi artik 39+6da doktorumuz cok asagida dogumu baslatalim deyip fitille sanciyi baslatip suni takmisti normal dogum oldu. sezaryene neden gerek duydu doktorunuz ? Normal dogumuda deneyebilirsiniz bir engel yoksa bebek zaten kanaldaymis. Saglikla gelsin insallah 🤲🏻💓