Sofiye46 hic endise etmeyin benim de oyleydi, hic hamile kiyafeti almadim kendi elbiselerim, esofmanlarim ve taytlarimla hamileligi tamamladim bebis de cok sukur cok saglikli🌸 siz hamileliginizin tadini cikarin, bu haftalar artik son zamanlar daha sik gitmenizde fayda var nstye falan girmelisiniz, bebek kanala inmis olabilir, erken dogum riskleri bu haftalarda basliyor siz kendinize dikkat edin ama doktor kontrollerini de siklastirin yeter, saglikli bir dogum dilerim 😊