Gencanne23 Burcu388 Çok normal çocuğun yerleşiyor büyüyor ağrıma sebepleri bunlar yine de doktoruna danış derim biz 19 haftalık olduk gittikçe daha çok ağrı oluyor belimde.
mucizem09_ Burcu388 o haftalarda ara ara olurdu 23+4 dum ayakta cok kalinca felan belim resmen kpuyor esime bebek yagiyla masaj yaptiriyom hafif haffif valla hemen kesiliyor agrjm 😅😅