Comologgo ben bugün 6 hafta oldum. Keseyi ilk kez gördüm. İnce uzun ufacık bı şey. Ben yuvarlak bekliyordum. Normal mi acaba görüntü ? Kalp atışı yoktu iki hafta sonra tekrar gelmemi istediler. Korkmali miyim :(
sumeyraballl Comologgo ultrason resminiz yk mu bnm kesem yuvarlak ince uzun kese görmedm de duymadım da ama belki yaşayan vardr doktorunz keseniz normal yada anormal diye sizi bilgilendirmedi mi
Sevinc-Berke Comologgo korkma canım 9 haftaya kadar normal duymaman bende 6 7 haftalıkken gittim kalp atışı dinletmedi ultrason kağıdı verdi kesesi var bebek göremedim içinde 15 gün sonra tekrar gel dedi şimdi yarın gidiyorum 8+3 olduk insAllah kalp atışını duyarım 🥰🤲
Burcu_NFUE Comologgo kalp atışı İÇİN daha erken kuzum ben 9. Haftaya kadar beklemiştim ☺️ geç döllenme olabilir daha keseyi bile yeni görmüşsün
Comologgo Sevinc-Berke maşallah.😍😍 Benim de öyle olur inşallah. Üç defa kayıp yaşadım. Dördüncüye takatim yok gerçekten. 🤲
Comologgo İki hafta sonra gel takip edelim dedi sadece .. resim nasıl atılıyor bilmiyorum becerebilirsem atayım şimdi
Sevinc-Berke Comologgo Basın sağolsun kuzum çok üzüldüm 😔 Allah’ın izniyle yiyecek ekmeği varsa hiç bişey olmaz korkma canım herşey Allahtan gelen bişey gönlüne göre versin inşallah 🥰❤️