Smanrsmsk61 evet cok normal sakin sikmayin, uyarmayin bebek icin en faydali sut o, doguma kadar ara ara gelir, sadece silin. Dogunca da sutunuz gelir bu durumda biberon almayin- aldiysaniz da dogar dogmaz biberonla mama/sut vermeyin meme reddi yasamazsiniz boylece. Hayirli olsun simdiden bebisiniz de 🌸