Sermec27 Eceee7 canım rabbim yardımcın olsun inşallah sağ salim kucagına alırsın evladını inşallah tansıyondan dolayı mı erken alıyor 🥰
Suzii-90 Eceee7 canim benim insallah sağlıkla sihhatle alirsin kucağına Rabbım vaktiyle kavuştursun sizi 🤲❤
gulbay90 Eceee7 Hadi hayırlısı inş çok az kalmış canım Rabbim yardımcın olsun dualarımız seninle inş🤲🏻🥰
Menekseyorulmaz Bütün dualarım bütün annelerle 🤍 rabbim kazasız belasız tüm annelerin çocuklarını kucağına aldırsin inşaallah 🌺🥰
Eceee7 tinymom aslında erken gibi 37 yi doldurduğu gun alacak gebelik zehirlenmesi riski var tansiyon ve aşırı odem nedeniyle riske atmak istemiyr doktor tesekkur ederim 😊
Eceee7 Sermec27 sagol canim odemlerim cok aşırı artti ayaklar bacaklar balon gibi tansiyonda yukseliyr gebelik zehirlenmesi her an olabilir dedi 37 yi doldurduğu gun alacam dedi 22 mayıs a denk geliyr oda saglikla gelsin bugun 2700 du kilosu da minnoşumun
tinymom Eceee7 evet senin tansiyon problemin vardı hatırladım . Canım sıkıntısız bi doğumun olsun inşallah duam seninle 🤗
Sermec27 Eceee7 olsun canım hayırlısı böyleymiş 37 kötü bir hafta değil kılosu da iyi sağ salim kucagına alırsın inşallah 🤲 🥰
Eceee7 tinymom sagol canim amin inşallah sağlıkla gelsin bide kizilaydan kan istediler 2 tüp b rh negatif kan bulmakta zor miyomum vardi onuda alacaklarmış kanama cok olabilirmis😔
tinymom Eceee7 Rabbim kolaylık versin herşeyi iyi düşün iyi olacak de strese girme Allah’ın izniyle sıkıntısız olur herşeyin bi bakmışsın bitmiş bebişin yanında 🤗
Eceee7 tinymom ayy insallah canim dualarınızı bekliyorum gebelik sekeri de vardı tokluk seker 78 cikti onda çok şükür hiç sorun yaşamadım inşallah diğerleri de sorunsuz olur biter😇
Eceee7 Sermec27 Amin canim inşallah😇 tokluk sekerim bugun 78 cikti canim diyet sekeri dengeledi en azindan bunada şükür