merTveygt7 canim ben ilkinde bebegim donmedigi icin zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldim. Normal olsun cok cok istedim. Bence bebekte, vucudunda normal e musaitse kesinlikle normal yap derim. Her iki dogumunda kendine farkli zorluklari var ama sezeryan gibi buyuk bir ameliyata ihtiyacin yoksa bence yapma. Bu benim fikrim tabi. Allah sana saglikli dogum ve bebis nasib etsin. Kucaginiza alip opup koklamayi nasib etsin❤️