Merhabalar, Benim sizlere bir sorum olucaktı. Biz eşimle yaklaşık 4-5 aydır bebek sahibi olmak istiyoruz ama henüz olmadı. Fakat bu ay farklı yaklaşık 2 haftadır falan kasıklarımda çok ağrı oluyor ve günde 3-4 kere ara ara batmalar oluyor. Bunun yanı sıra belim aşırı derece ağrıyor, göğüslerim hassalaştı acıyor ve yumurtalıklarımın olduğu bölgede sanki devamlı hareketlenme gibi şeyler oluyor ve yumurtalık bölgemde çok hafif şişkinlik var değişik hissediyorum yani. Birde sürekli yorgunluk hissi ve uyuma isteğim oluyor 2 haftadır. Birde çok sık idrara çıkıyorum. Yani adet belirtisi desem değil çünkü daha 10-15 gün var adetime. Ve hiçbir adet belirtim bu şekilde olmuyordu. Siz bilgili tecrübeli hamişlere sormak istiyorum acaba hamile olabilirmiyim ? ☺️☺️