Deryayurt Kızlar humana çayı aldım sütüm gelsin diye üzerinde kullanımı kaynamış suya yapıp 37 derece de iken için diyor yani sicakmi içilecek bekleyip mı icmeliyim
baharko7 Deryayurt Deryayurt ben çok kullanmıştım bu çaydan çokta işe yarıyor.. Normal sıcak içtim hep sanki sıcakken daha çok sütüm geliyordu ikisini de dene bence fark etmez
EvreM5 Deryayurt merhabalar Derya hanımcım bana cinsiyet tahmininde bulunur musunuz rica etsem lütfenn ❤️ çokk heyecanlıyım inanınnnn kaç gündür bekliyorum sizi 🥰 https://www.hizliresim.com/2zcxogb https://www.hizliresim.com/6hkcgwj
EvreM5 Deryayurt yaaaa gerçekten miii nasıl anladınız Derya hanımcım sizin yorumunuzu önemsiyorum daa 🌺🌺