Selamlar tüm hamişlere hayırlı doğumlar diliyorum 🌸 bi sorum var. Göbeğinize baktığınız zaman hangi tarafınız daha şiş yani bebeğiniz hangi tarafta duruyor? Mesela benim solum da duruyor cinsiyetini çok merak ediyorum? Sol kız sağ erkek miş 😍 bebeğini solda taşıyıp kızı olan varmı ?