zynp45 Sevgili anneler,kaç defa sezeryan doğum yapabiliyoruz?Yakınımdakiler iki diyor üçüncü olursa yapamazsın.Siz ne düşünüyorsunuz
Aynuromerbyr12 zynp45 canım benim eşim Urfalı yani buradaki doktorlar 7 8 kadar da yağabiliyorlarmış benim doktorum 5 cisini bile sezeryanla yapmış artık 3 falan kalmadı önemli olan aralarında biraz süre olması bence
Egulii zynp45 benım ablam suan üçüncüye hamile ikinciyle üçüncünün arasında bir sene bile olmayacak doğduğunda arka arkaya hamile kalmış sezaryen de sıkıntı yok demiş sonuçta aynı yerı kesmıyorlarmıs
zynp45 Aynuromerbyr12 allah nasip ederse istiyorum kalabalık bir aile olalım.Şuan 4 aylık hamileyim.Normal doğumdan korkuyorum açıkçası
Aynuromerbyr12 zynp45 bende 4 yeni bitirdim canım evet bende kalabalık aile seviyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin artık her türlü imkan var 🤗