Canlarım ben bu sabah çok şiddetli bir bacak ağrısı mı diyeyim kramp mı diyeyim yani ilk defa öyle bir agrı yaşadım diz kapağın yukarısından başlayın belimin bir tarafına vuruyordu Ağrı’dan ilk defa ağladım yani çok kötü oldum annem sağolsun sıvazlıyordu biraz agrısı duruyordu sonra tekrar başlıyor öyle öyle yarım saat falan sürdü ayağa kalkamadım eşim sonra yavaş yavaş ayağa kaldırtıp yürüttü böyle birsey başına gelen oldumu 17 haftamdayım doktorum magnezyum verdi