_biranneadayi aile hekimine gidin decavit yazdırın içinde folik asitte var diğerleri de, 2 kutu ücretsiz, sonrası için mutlaka alın, uygun bir marka almaya çalışın , folik asit çok çok önemli sinir gelişimi, beyin ve omirilik sağlığı için. Ertelemeyin . 3 ay sonra multivitamin e geçersiniz. Gebelik çok farklı oluyor, bebeğiniz için dikkat edin. Beslenmede önemli düzenli ve sağlıklı yemek