minikyuregim Aygl1996 benim annem 4 buçuk kilo doğurmuş abimi. hayatımın en zor günüydü diyor. o kadar çok pozisyon denemişler doğmamış en son doktor tuvalete oturur gibi oturmasını ve ikinmasini söylemiş o şekilde çekmiş. 😑
Hazal89 Aygl1996 Benim oğlum 37. haftada 4.100 kg dogumu beklersek dahada artar normal doğum zaten yapamazsın dedi bu riske gerek yok dedi sezeryanla doğdu :) Ama hep normal doğumu yaşayamamak içimde kaldı
Pcoslubiranne Annem.😊😊😊Şimdilerde pek yok ama. Benim bebeğim de iri doktor 4 kiloyu geçerse normal yapamazsın omuz çıkığı olur riske atamam dedi.
Aliasafinannesi Aynı durumdan muzdaribim. 36+2 de 3 kilo 360 gramdı. Doktor 4 u geçer dedi 41. Haftaya kadar beklerse bebek egr normal doğum için. Çok okuyorum bir doğum hikayesinde bebeğin bir kemiği kırılmış. Baya korkuttu bu durum beni. Bebegim bas geliş pozisyonunda olmasına rağmen haftaya kontrol var 3.5 u geçmişse eğer sezeryan istiycem
Kubra3458 Ben 39.haftamdayım pazartesi kontrolde 3600gr 53cm dedi doktor.Beklerse daha da kilo alır 4ü bulur ve çatın kolay bir çatı degil dedi çok endişelendirdi.Farklı bir doktora da gözükmek istiyorum