Nrsh08ilkbebegim öncelikle stres yapmayın.bende 19 haftalıkken oldum.cok geçmiş olsun.dinlenin hergun muhakkak meyve saatimiz olsun.(şekeriniz yok ise tabiki) doktorunuzu arayın.ben öyle yapmıştım parol önermişti,ki sizin doktorunuzda önerebilir. 3,5 gün arası ağrılı geçebiliyor ve halsizlik çok olmuştu bende ama mutlaka dinlenmek şart uzanın devamlı,yemekleri eşiniz yapsın mesela Ki zaten eşiniz de temaslı olduğu için işe gidemiycektir.alisverisinizi yakınınızda kimse yoksa dışardan söyleyin veya yakınlarınız kapıya bıraksın.doktorum bebeğe geçmeyeceğini söylemişti.ben heryerde böyle okudum,size nasıl sağlık ekipleri geçebilir dedi,düşündürücü.benim bebeğime geçmedi allaha şükür.bence sizin bebeğiniz de sağlıkla atlatır. Üzülmeyin. Geçicek.sevgiler 🤗