BirMucize2015 Kizlar yumurtlama zamani akinti yapiskan ve uzayan sekilde oluyormus bu ay öyle bisey hic yasamadim öyle bir akinti olmadanda yumurtlama olmus olabilirmi? Yoksa bu ay yumurtlama yasamadimmi kafam cok karisti
Senanrrr_06 BirMucize2015 ben hiç bilmem öyle akıntı filan olduğunu sadece kasıklarım ağrirdi benim hatta ovulasyon testi De denedim yumurtlamam hep vardı
Senanrrr_06 BirMucize2015 hatta yumurtlama olduğu halde hiç bı sıkıntım olmadığı halde korunmasız 3 ay sonra hamile kaldım strese bağlı da olabilir belki çok takıyordum neden olmuyor diye takmayi dusunmeyi bıraktım hamileymisim anlamadım bile
Haticefatma01 BirMucize2015 ovulasyon testi al canım ama guvenilir yerden al mesela birgebeningünlüğü ebru ceylan ablamız var hem testın takıbını de yapar
BirMucize2015 Senanrrr_06 anladim canim gecen ay akintim olmustu hatta yumurtlama oluyor diye bilmistim sonrasindasa zaten gögüslerim agrimaya baslamisti adetim gelene kadar ama bu ay hicbiri olmayinca bi sormak istedim herkeste farkli oluyor demekki hatta her ay farkli bile olabiliyor diye düsünmeye basladim artik mecbur adet gününü beklicem
BirMucize2015 1yildirim-bebek 27yada 28 mayista gelicek kuzum az önce sag kasigimda yine batma oldu cok hafif
BirMucize2015 Haticefatma01 kuzum cok duydum o sayfadan alip cok kisi memnun kalmis ama ben yurtdisinda yasiyorum buraya kargo yaparmi bilmiyorum
Haticefatma01 BirMucize2015 evet tabikide yurtdısına kargo su var instgramdan takıp edip hemen mesaj at yada İnstgr biyografisinde tlfn numarası var ona mesaj at kardeşi bakıyor tlfn numarasından whatsaba o söyler yurtdısına gonderdim oldugunu fiyatını falan yardımcı olurlar
Senanrrr_06 Bfduam aynen bende öyle düşünüp araştırıyordum ama bu ovulasyon testlerini deneyince yumurtlama var dedim.