Ben de de risk gurubunda çıktı. Bu testler doğruluk kesinlik ifade etmiyor. Rabbim hakkımızda en hayırlısını versin. Risk gurubunda çıkan birçok gebe var. Ve sağ salim bebeklerini kucaklarına aldılar. Yakınımda bile var örneği. O yüzden çok fazla takmıyorum. Dörtlü test yaptırdım sonucunu beklıyorum.