Morvy hafaya sali gideceğim sorayım Aynen insallah. Bi kac gun de boyle onceki haftalar gibi hareketi cok hissetmiyordum. Neyse dedim panik yapma az hissediyordum. Bugun baya hareketli şükürler olsun. Göbeğimin oynadığını hissettim artik ama asi olurken ebe bakiyor ya kalp atışına altta duyunca, ne zaman cikar dedim 1 2 haftaya cikar dedi. Iste yine de insan merak ediyor