asilinannesi2609 Çalışan annelere sorum var doğum gerçekleştikten sonra işyerine doğum raporunu verdikten kaç gün sonra doğum paranız yattı? Yarım yarım mı yattı ya da toplu mu bilgi verir misiniz
Catmom asilinannesi2609 ben henüz almadım ama muhasebe ile görüştüm istersen 10 günde bir istersen ay ay istersen toplu alınıyor. 170 di sanırım arayıp detaylı öğrenebilirsiniz
asilinannesi2609 Catmom anladım canım o zaman raporu verirken bizim belirtmemiz gerekiyor sanırım ay ay almak istiyorum gibi