Gizemmm12 Yatak odamı beyaz almıştım sürekli şifonyerin komodinin üzeri yoz tutuyor her gün silmem gerekiyor toz tutmaması için bir öneriniz var mı siz neler yapıyorsunuz
Ladyy Gizemmm12 malesef yok hergün olmasada 2 günde bir süpürgenin toz ucuyla çekiyorum. Nemli silince yapışıyor ve kalıyor. Nemli bezle silmeyin kuru bezle toz alabilirsiniz. Çamaşırlardan kaynaklı genelde oluyor. Çamaşırlarınızı odanızda mı katlıyorsunuz?
zehranurr Gizemmm12 etrafımız hep inşaat ve yol çalışması var bizimde öyle oluyor.🤦🏼♀️ Renkte antrasit rengi çözümü olan varsa bende bekliyim burada
Gizemmm12 Ladyy çamaşırları genelde odamda katılıyorum dolabımın içi bile sürekli toz oluyor bıktım valla sürekli süpürüp silmekten süpürgeyle alıyorum ben de bu sefer içime sinmiyor cifle siliyorum 2 gün geçmeden yine aynı oluyor
Ladyy Gizemmm12 çamaşırlar yatak odanızda katlamayın tozlar kıyafetlerden çıkıyor mobilyalara direk yapışıyor. Yerleştirmeyi odanızda yapın birde ben kendimi zorlamadan çamaşırları silkeleyip asıyorum alırken tekrar silkeliyorum. Islak bezle silmeyin ayrıca. Birde marketten aldım. Bunla katlarken muhakkak bütün kıyafetlerin üzerinden geçiyorum. Yatak odasında artık o kadar yoğun toz olmuyor. Heryerde elim ayağım diyebilirim. https://resimyukle.io/r/ahbRM5f6ru
Gizemmm12 Ladyy silmeyince de sanki süpürsem de orası tozlu kalmış gibi geliyor içim rahat etmiyor ben de kullanıyordum bundan 3 tane almıştım sonra bitti tekrar alacaktım bir türlü denk gelemedim