Mine_glr001 Gulsen4224 https://resimyukle.io/r/kwO5wEOrmE https://resimyukle.io/r/kwO5wEOrmEl bakar mısın canım
Kbra_em Gulsen4224 doktorumuz 2 defa kız 1 defa erkek dedi persembe ayrıntılımız var bakalım sonuç aynı mı olucak :)
ege_ayaz_mom Gulsen4224 canım ben yarın doktora gidicem inşallah kaç haftalıga bakiyosun acaba 9 haftalık olmuş oluyo benimki yarın geldikten sonra atsam bizede bı tahminde bulunan🙏🙏
Gulsen4224 ege_ayaz_mom tatlım daha belli olmuyor 10 hafta üstü belli oluyor 2 hafta sonra bakalım gidersen 🌸😘
Nuraykavi Gulsen4224 bizede bakar mısınız rica etsem <a href=“https://resimyukle.link/i/HIDWf"><img src=“https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/HIDWf.jpg” alt=“HIDWf.jpg” border=“0” /></a>
Cicek95 @Gulsen4224 merhabaa banada bakarmısınızzz🙏🏻 13 hafta https://resimyukle.io/r/cXSqFtjByn https://resimyukle.io/r/f0qkWd2YLo https://resimyukle.io/r/2LFZUPp9pQ
Sadece_anne Gulsen4224 Çok teşekkür ederim çok sağ ol canımın 😊 Tahmin etmezse ben bu sefer büyümüş halini atacağım sana bakalim hala ayni olur mu :) Çünkü 11 haftalik falandi
Bahtubahtu Gulsen4224 Gulsen4224 benim bebeğime de bakabilir misiniz ❤️❤️❤️ https://resimyukle.io/r/LnY8c4u8Kr üstteki kan dedi, alttaki bebişmiş :)
Annebebek000 GulcanDongel kac haftalik ultrason goruntusunu atmistiniz acaba Ben 12 haftalik usg atmisdim bana da erkek dedi daha ogrenmedik ama
Esra23sare GulcanDongel merhaba biraz sizi araştırdım bende batı bahat hastanesine gidiyorum Selda hanıma oda çok iyi bir doktor ahmet bey de iyi ama kafamı çok karıştırdı Selda hanımı size tavsiye ederim
GulcanDongel Esra23sare merhaba canım, ne gibi kafa karıştırdı acaba. ben iki ay onda tedavi gördüm, üç aydır da gebelikte gidiyorum çok memnunum. dogum yapan kişilere yazdım araştırdım iyice çok memnun kalmışlar.
Esra23sare Gulsen4224 gülsen hanım banada tahminde bulunurmusunuz çok istiyorum ama benim dokuz haftalık resmî var daha sonra. Doktora gitmedim yarın gidecem ama önce sizin tahminizi merak ediyorum 😇