Syma-ma Minyam hahah aynen ya 😂 benimde yarın 27 olacak akşam baktım 80 cikti bir kilo da yemektendir diyorum eşime 🤣🤣 bir kilo da bı kilodur 🤣
Minyam Syma-ma yok yahu akşam asla tartılmam ben 😄 sabah aç karnına tartılıyorum yoksa bende kesin 8lileri görürüm 😅 ama çok kötü gitmiyoruz bence ilk zamanları çok aldım sonra daha yavaşladı sanki inşallah öyledir 😄 kaç kiloyla bitirelim bu işi? 😄
3uncuyeAnneOluyorum depsizoo 27.hafta +1 kg olduk, 79 kiloyla hamile kaldım, 4 kilo kaybettim, şimdi 5 kilo almış oldum… 80 kiloyum
Buseninannesi_21 depsizoo 26+1 14 kilo 😕 ama ben ödemden aldim hep ellerim şişti yüzüğün birini cikardim sol yüzüğümde hiç oynamiyo şimdi. 🤔
Humanur2021 depsizoo 7 aylık hamileyim kaç kilo aldım bilmiyorum 🤣 hamileliğimi öğrendiğimde bakım kaçla kalmışım demedim sadece doktor kontrollerinde doktor sorarsa tartiya çıkıyorum yoksa yok bide onu kafama takamam sağlıklı olmamız yeterli prensesimle
Selcann depsizoo ilk hamileligimde 30 kilo almıştım yarısından fazlasını vermiştim sonra bu yasaklar çıktı geri kilo aldım tabi şimdi 2. Hamileligim bunda çok kilo almamaya calisicam insallah öyle olur. Ucunu kaçırınca ne yazık ki birden alınıyor kilolar ☺
midekoruyucu depsizoo 32deyz en son 5kilo almıştım bakalım bayadır tartılmıyorum. Moralim bozulmasın diye sadece kontrolde doktorun yanında tartıya çıkıyorum 🙈