Bebek1_ benim 2. Gebeliğim bu ilkimde çok kötüydüm bel ağrısı konusunda ya 20 dk ayakta kalamıyodum 🙈 belli olmuyo canım burda doğumun Bi hafta öncesinden ishal olanı da okudum. Çok şükür öyle bel ağrım yok ama 19 haftalık hamileyim bekarken azcık olup ilk gebeliğim de biraz artıp bunda da tavan yapan varis problemim var onunla uğraşıyorum bacaklarımda yer kalmadı düşün kasıklarım varis yüzünden şiş şuan 🤦🏻♀️ ve ağrımaya başladı diyorum şikayet yook buda benim imtihanımmış Rabbim bütün hamilelerin yardımcısı olsun inşallah kolay doğum nasip olsun herkese bol bol hurma ye dicem ben o kadar yedim 40 haftalık olunca geldi sıpa 😅