Yasinimm İçimde bir korku var ya doğuma girip çıkamasam diye ya ölürsem diye 😭😭😭😭🤦♀️iyice psikolojim bozuldu doğum da eşimde yanımda olmıycak şimdi bile ayrıyız doğuma teyzem dahi gelecek bir tek eşim gelmiycek 😭😭😭🤦♀️
Elifvolkan2202 Yasinimm strese sokma cnm kendini bebeği de etkiler bende çok ağlak oldum ama öyle sebep yok kendi kendime kimse beni sevmiyor çok çirkinim diye kendi moralimin içine ediyorum afedersin boşu boşuna ağlıyorum ama çok rahatlıyorum yani ağlamk iyi geliyor