Asli91 33+4 haftalığım.İki gündür bebeğimin hareketleri yavaşladı.İlk zamanki gibi vurmaları yok yani 😊 bu haftalarda normalmiş ama var mı benim gibi olan.Bu arada kontrolüm yarın.
ZeynepKara Asli91 34 haftalık olduk bizde artık yerleri daraldığı için sadece hareketlerini hissediyorum ayaklarını gezdirdiğinş falan 😌
Um07 Asli91 33+1 tekme değil ama karnım sürekli yamuk yumuk oluyor sürekli hareket halinde nadiren tekme atıyor oda yatarken oluyor 😄🤗 çok normal bence yerleri darlaşıyor 🤗🤗
Asli91 ZeynepKara iki gün önce kıpır kıpırdı birden azalma olunca korktum.Normalde haftaya kontrolüm vardı yarına aldım.
Um07 Asli91 Aynen yaa ama cok tatlı şeyler bunlar 🤗🤗 ben bayılıyorum resmen karnımın içinde oynayınca hemen gülüyorum mutlu oluyorum 😂🤗❤
Cansum1 Asli91 33+4 üz bizde bizim taramalı tüfek gbi hep göğüs altıma batıyor kemikleri çok rahatsız ediyor
xumsai Benim 32.haftada kontrolum vardi.hareketlerinin azaldigini soyledim doktora nst yonlendirdi. Ciktigimda sanci vardi.erken dogum olabilir diyerek bana ciger gelistirici igne ve progestonu fitil seklinde kullanmak uzere verdi. 2 haftada 1 igne vuruluyorum.proyu hergece yatarken atiyorum. 😐suan 34uz.
Asli91 ZeynepKara sürekli netten bakıyorumda ne bilim 2 gün önce kıpır kıpırken birden azalınca korkuyo insan.