Mrlorki Merhaba sevgili anneler…10 haftalık hamileyim… şimdilik ozele gidiyoruz…ama devlette bir Dr var herkes ona gitmemizi öneriyor…kafam karıştı…sizlerin fikirleri nelerdir?
Tugce0133 Mrlorki Kendini nerde daha emin ellerde hissediyorsan oraya gitmelisin bence ☺️ ben devlette gidiyorum ve doktorumdan çok memnunum mesela
meraklianne1 Mrlorki devlettekine de git hangisi senin standartlarına uygunda ona devam et şahsen bende bulabilseydim devlette iyi bi doktor gidecektim ama maalesef olmadı🙄🙄
Nimetmtn Mrlorki ben kontrole devlete gidiyorum ama doğuma özele gidicem devlet de aniden doğumun başlayınca istediğin doktoru seçemiyorsun malesef ve genelde ebeler ilgileniyor sezeryan hariç tabi
Mrlorki meraklianne1 arkadaşım yarin doğum yapacak o devlet e gidiyor epey memnun…sezaryan olcak nasıl geçecek bı soracağım…dediğiniz gibi gidip denemekte fayda var
Mrlorki Nimetmtn Benim sezeryanla oldu ilk dogum… aradan 6 yıl geçti…ozeldeki Dr doğum sürecine bakarım diyor belki normal de yapabilirsiniz dedi
Nimetmtn Mrlorki eğer yapabilirseniz normali de deneyin derim zaten sezeryan ın üstünden epey zaman geçmiş
Canipek7 Bende devlete gidiyorum inşallah hayırlısıyla alır kucağına bizede bilgi verirseniz memnun mu