Hmom52 Hamilelikte kalıcı oje yaptıranlar var mı, ne düşünüyorsunuz, güzellik ve bakım adına bu dönemde neler yapıyor/yaptırıyorsunuz?
yelizyeliz Hmom52 ben kullandım çok memnundum. Ekstra makyaj yapmaya halim olmadığı için ipek kirpikte taktırmıştım. Makyaj yapmasan bile aşırı bakımlı duruyorsun bir rujla enfes oluyor. Şimdi 3 aylık bebem doğurdum🤣 yine yaptırmaya gideceğim
Sonay-34 Hmom52 öldüğün zaman oje vücut ısın düştüğü için tırnaklarından bir daha çıkartılamıyor ve son abdestni alamadan gidiyorsun öbür dünyayay maaalef bunu öğrendikten sonra ojeyi her an ölebilirim diye sürmeyi bırakmıştım 🥲
berilkus Hmom52 Yarın NST’den sonra medikal cilt bakımı ve kirpik liftinge gideceğim. Eğer gücüm olursa lazerle tarama da yaptırırım ama tansiyonum düşmeden nasıl yatıcam bilmiyorum. 37′deyim 😃😃 kalıcı oje sevmiyorum ben french yaptırıyorum hem elime hem ayağıma
Hmom52 yelizyeliz İpek kirpik hep istemişimdir ama çıkarma süreci vs çok fazla kötü yorum okuduğum için bi türlü cesaret edemedim. Yummylashes yaptırıyordum o yüzden
yelizyeliz Hmom52 ben 2 senedir kullanıyorum kendi kirpiklerimde hiç bi problem olmadı. Kaliteli bir yerde yaptırırsanız sıkıntı olmuyor
Kimkibu Hmom52 normal oje için bile sakıncalı oldugu söyleniyor ojesiz dolaşmayan ben hic hamileliğim boyunca sürmedim bile.. kalıcı dahada zararlıdır die düşünüyorum