Kızlar alışverişinizi nasıl yaparsınız ne zamanlar yaparsınız ya ben hiç oturtamadım giyecek bişeyim asla kalmadı ya biyerde unutuyorum ya alıyorlar 😅düzenli bir alışverişiniz var mı tavsiyeniz var mı çünkü artık bişeyler almam şart oldu dolapta hiç bişey kalmadı hep kışlık vardı kalktı onlar da