Minikcivcimmmm__34 Dogumdan sonra hastanede giyilen pijama takımı nasıl oluyor yardımcı olurmusunuz lohusa geceliğimi alayım normal gecelik mi alayım bide hangi renk uygun olur sizcee 🌸
midekoruyucu Minikcivcimmmm__34 ne alacağım hakkında benim de hiç fikrim yok ya ☹️ Ama renk olarak kendime yakıştırdığım herhangi bir rengi almayı düşünüyorum 🤗
Bubuseli Minikcivcimmmm__34 bitane ikili pijama takımı aldım ayriyetten lohusalık elbise aldım hangisinde rahat edersem onları giyicem ama benim fikrim lohusalık elbise daha iyi kanama fln vs olursa pijama indir çıkar kim uğraşsın o ağrıyla 🤦
Sehertsn Minikcivcimmmm__34 ben lcw den aldim. Öyle dantelli falanda almadim rahat edebileceğim 3 4 pijama takimi aldim yeterli bence 😂 takim halinde dr aldim elbise seklinde de aldim kısa. Düğmeli almaya çalıştım bide emzirme yönünden rahat olsun diye
Ftm_08_61 Minikcivcimmmm__34 Bende normal düğmeli pijama takımı aldım kısa kollu temuzda dogumum zaten bitanede Bondy sabahlık aldım bigün kalıyosun ayrıca çekim falan yapmicaksan kendi rahatını düşün bence sıcakta dantel falan istemedim
Minikcivcimmmm__34 midekoruyucu bende beyaz istiyorum ama kanama çok mu oluyor nasıl oluyor ya belli olursa sıkıntı olursa diye de düşünüyorum
Minikcivcimmmm__34 Ftm_08_61 yok ya ceketim felan yok dantel felanda degil de normal pijamayla rahat edilir mi yoksa hamilelik mi alsam ona karar veremedim ilk dogumum
Beyzan Minikcivcimmmm__34 Trendyolda çok fazla seçenek var tavsiyem bir tane düğmeli pijama takımı alın mutlaka büyük rahatlık. LCW nin Kendi sitesinde de var çok fazla seçenek.
Bubuseli Minikcivcimmmm__34 https://resimyukle.link/i/Hzizx https://resimyukle.link/i/HzrTG bunları aldım 131 TL’ye şuan zam gelmis
Beyzan Minikcivcimmmm__34 yaka önemli emzirmek için memeyi açmak lazım ya emzirme penceresi olmalı ya önü düğmeli olmalı ya da yakası çok açık olmalı ki rahatça çıkarıp emzirebilesiniz.
Minikcivcimmmm__34 Beyzan aaa hiç bu açıdan düşünmemiştim bende hep önü kapalılara bakıyordum tülbent le önümü kapması kolay olsun diye çok teşekkür ediyorum önü emzirmeye uygun olanlara bakıyım
Beyzan Minikcivcimmmm__34 LCW den kendi bedenimden bir beden büyük pijama takımı aldım şu an 32 haftalıgim şu an bile çok rahat giyiyorum doğum sonrası da gayet güzel olur
Seyma46-46 Minikcivcimmmm__34 Bir tane lohusa takımı aldım lacivert oğlumada lacivert takım yaptıracam aynı olalım diye ☺️Bir tane de eşofman takımı alıcam önden düğmeli kolay olsun diye.
Annelik-yolunda12 Minikcivcimmmm__34 iki takım almıştım ben özellikle alt lazım oluyor kanama falan olursa diye beyaz almayın bence iç gösteriyor hiç rahat edememiştim
Linaasel Minikcivcimmmm__34 sezeryan da pijama takımı çok rahat emin olun normal doğumda da pijama kullandm çok rahattı düşünmeyin bile