Kızlar bebeğim zaten çok hareketli değil hissetmiyorum ama 3 gündür iyice azaldı dün biraz daha iyiydi ama toplamda 6 tekme ancak hissetim bugün de sabah 10 da kalktım havuç yedim su içtim çikolata yedim ama yok hiç hareket etmiyor çok korkmaya başladım yarın randevum var ama beklemesem mi basına gelen var mı