Taniyanlar bilir bir sürü test yaptim cogu positivdi kan tahlillerim negativ derken Bugün tekrar doktora gittim. Adet söktürücü olarak Progesteron verdi Bununla gebede kalabilirsin korunma dedi. Adet baslarsa 3. gün kan tahliline amh fsh vs degerleri icin gidicem. Sorum söyle Progesteronu gebeyken kanama icin verildigini biliyorum. Adet söktürücü olarak kullanan varmi?