Eylulgunes4444 Adetim biteli 1 hafta oldu döllenme oluyor olabilirmi yada olunca ağrı olurmu sağ kasığım ve belim de sağ tarafım da ağrım var Akıntım da var bilgim yok ilk hamilelliğim olucak.?
34_21_23 Eylulgunes4444 normal şartlarda adet bitiminden 14 gün sonra yumurtlama olur döllenme ozamana kadar olmaz. hissettiklerin Yumurtlama belirtisi olabilir belki hamilelik istiyorsanız değerlendirin
Nry0682 Eylulgunes4444 yumurtlama ihtimaliniz cok yüksek adet bitimi bir hafta ve belirtileriniz.Cocuk düsünceniz varsa bu dönemleri ilişkiyle degerlendirin.Üc gün üst üste.
afrasil 34_21_23 yumurtlama dönemi adet bitiminden hesaplanmaz adetin 1. Gününden hesaplanır bilginiz olsun adet bitiminden 14 gün sonra 2. Adet dönemi hemen hemen
Eylulgunes4444 Nry0682 34_21_23 Evet düşünüyorum doktorum 9 ve 19 arası gün aşırı dedi Benim de pek bilgim yok hiç ağrım da olmazdı böyle bu kadar çok akıntım da olmazdı acaba olabilirmi dedim