Kızlaarr hastaneden yazıyorum. Sezeryan günü aldım hem korku hem tedirginlik hem endişe hem mutluluk ya karmaşık duygular hissediyorum acayip oldum. Ve kimseye diyemedim ne hikmetse çevremden bende duygularımı sizinle paylaşmak istedim. Şuan sadece eşimle ben biliyoruz bide siizzz 🙈 böyle hissetmem normal mi yaaa eşimde polis göreve yazmışlar bugün yanımda olamadı tek başıma buralarda garip duygular içerisindeyim🙄