Geçmiş olsun inşallah 🤲🏻Bundan 8 yıl önce Oğlumun bu değerden daha yüksekti. Araştıra araştıra kendim küçük kan uyuşmazlığı diye bişey buldum o da sarılık değerini yükseltiyormuş . Doktor bunu aklına getirememişti o zamanlar. Eşim AB ben 0 grubu olduğum için pozitif bile olsa küçük kan uyuşmazlığı oluyormuş.Sonra Mart ayında doğmasına rağmen her gün omuzlarını açıp güneşe çıkardım ve sık sık emzirdim. Şükürler olsun düştü güneş alması çok önemli demişti doktor. Denemediyseniz tavsiye ederim