Funda2735 İlk zamanlarda devlete gittim. Ne bebeği gösterdiler ne kalp atışını dinlettiler. Suratıma bile bakmadılar tabiri caizse. Tabi her hastane bir değildir elbette. Bir de , doğuma hangi doktor denk geliyorsa O giriyor, pandemi de olunca haliyle tercihimiz özel e geçmek oldu.