Armindia vuhhuu nu ne düzen maşallah 🧿 ben küçük boy valizin bir tarafını bebeiş diğer tarafını kendime ayırıdm. Geceliklerim karışmasın diye elbise askısı ile götüreceğim bir de ekstra hediyelik çantam var . Listenizde mama ve kaşık vs fazla geldi bana . Hastaneler de acil durumlarda yardımcı oluyorlar . Mama ya gerek duyulmazsa boşuna almış olacaksınız . Diyelim ki gerek duyuldu eczane her taraf alınır mutlaka 😉