Annemiolcam Özel hastanede doğumu planliyorum 1 ayım kaldı kimse gelememe ihtimali durumunda eşim ve 1 yaşında kızım var. Kızımı bırakacak kimsem yok. Acaba hastanede eşimle beraber 1 2 gün kalmasına müsaade ederler mi?
Trknavci Annemiolcam çocuğunuza izin vermeyebilirler ben bir hafta sonra doğum yapacağım çocuğum gündüz odaya gelip 5dk.gorebilir mi diye sordum kesinlikle refakatçi ve baba dışında kimse odaya giremez dediler.bir de yanınızda neden kimse kalmayacak onu anlamadım hiç kimseniz yok mu yani
Tugce0133 Annemiolcam aile odaları var onlardan kiraliyorsun o zaman çocuğun da kalabiliyor yanında ☺️
HavvaMerve Annemiolcam Var canım tek kişilik odalar o zaman eşe falan karışmıyorlar ben kızım da özel oda tutmuştum bunda da öyle yapacağım Allah’ın izniyle çünkü eşim kalacak annem kızıma bakacak ☺️
Nejlavrl Annemiolcam tabiki ozel hastanelerde de ozel oda var diger odalarda iki hasta yatiyor o oda sadece size ayriliyor baska hasta kabul edilmiyor
ebrarecem Hastaneye sorun onlar net cevap verir. Aynı sorun bnde de var refakatçim kim belli bile değil kızım nerde kalacak vs kafayı yedim. Hastaneye sorduğumuzda hemşirelerin insiyatifine kalmış alabilirler dendi bu bile rahatlattı.
Annemiolcam ebrarecem hastaneye sormayı unuttum bı dahaya da baya var gitmeye o yüzden burada sorayım bı fikir alabilirsem diye
Annemiolcam Nejlavrl aaaa özel hastanede iki hasta mı yatıyor🤨 benimkinde tektik eşim de açılan kanepelerden vardı orda yatmıştı. Yani özel odayi bilmiyordum doğrusu hastanenin gebe okuluna da gittim böyle bişeyden bahsedilmedi. Demek ki hastaneler de çok farklı uygulamalar var. Ben kendi hastanemden öğreneyim bunu o halde. Teşekkürler bilgilendiren arkadaşlar icin
Nejlavrl Annemiolcam evet siz bi sorun bizim burdaki özel hastanede iki yatak var iki hasta aliyorlar ozel oda isterseniz tekkisi kalabiliyorsunuz onada fark ödüyorsunuz
HavvaMerve Annemiolcam Valla canım 2014 doğum yaptım normal oda o zaman 90dı özel oda 180 dı öyle hatırlıyorum