Bsrucn1246 doktor gerek yok dedi ama benim içim rahat etmedi burada da böyle hikayeleri okuyunca , şehir Hastanesi’nde genetik bölümüne gidip 2 kez kimyasal bir düşük ve 1 erken doğum geçmişim olduğunu soyledim. Onlar da yaptılar. Heterozigot çıktı ama yine de doktorum iğneye başlattı..