kiiraaz merhaba,
Ben henüz 16. Haftadayım ama ablamın ilk doğumunda olmuştu. Doktordan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Benim arkadaşımda muayene oldu ama normal zamanda doğum yaptı. Ayrıca neden erkenden doğurmak istiyorsunuz ki ben tüm zamanını doldursun istiyorum.