Asyadilan1 Zynpsnmz isteğe bağlı sezaryan yaptım. Ama tabi ki normal doğum adı üstünde. Anne ve bebek için tehlike arz edecek bir durum yoksa (doktor ve ebeler bunu söyler) normal doğuma hem vücudunuzu hemde piskolojinizi hazırlayın derim.
Yavuzun1annesi2 Zynpsnmz hım az kalmış benim ilkin sezarayn ben da 11 haftalıgım ama bi korku sardı şimden🤣🤣
Zeynep_18 Zynpsnmz normal istiyorum ama kendimi ona odaklamadım oğluşum nasıl gelmek isterse öyle gelsin😊
Zynpsnmz Yavuzun1annesi2 sezeryan doğuranlar 2.doğumdan çok korkuyorlar çok karşılaştım bu durumlarla