Kızlar paylaşmazsam delirecegim kontoroluk vardı bu gün güzelce gittim doktorum rapor almış başkasına gönderdiler neyse dedim bir girdim insan gibi muamele yok kilosu boyu sağlıgı hiç birşey demiyor dedim cinsiyet ne dediler dedi kıza benzıyor demişlerdi dedim kız işte dedi ulturason resmi vermicekmisiniz dedim bide resim istiyor diyo gülüyor yanındakine sinir oldum ama kendi hastası gelince resimde verdi bilgilendirmede yaptı yemin ederim sinirden ağladim yemin ederim 🥺